سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین فروشگاه های اینترنتی 2020 میلادی در ایران

در اینجا لیستی از بهترین فروشگاه های آنلاین در سال 1400 را برای شما آماده کرده ایم:

فروشگاه لوازم آرایشی: خانومی

فروشگاه اینترنتی خانومی  با عرضه بهترین مارک های لوازم آرایشی بهداشتی، عطر و ادکلن اصل ،امکان  خرید اینترنتی  از مجموعه کاملی از کالاهای مورد نیاز یک بانوی شیک پوش و مشکل پسند ایرانی را فراهم آورده است. فروشگاه اینترنتی خانومی نمایندگی رسمی تمامی برندهای آرایشی و بهداشتی را داراست و شما در فروشگاه اینترنتی خانومی به آسانی به مجموعه کاملی از برندهای آرایشی و بهداشتی دسترسی خواهید داشت. با  خرید آنلاین  از  فروشگاه اینترنتی خانومی  با ارائه توضیحات کارشناسی شده و دقیق درباره ویژگی های هر کالا در وب سایت، مشاوره و راهنمای خرید، تضمین اصالت کالا و بهترین قیمت در  فروشگاه اینترنتی خانومی ، این امکان فراهم آمده است به راحتی و با یک خرید اینترنتی لذت بخش، مطمئن و آسان کالای مورد نظر خود را تهیه کرده و به سرعت در سراسر ایران دریافت نمایید و با استفاده از بهترین های لوازم آرایشی بهداشتی از زیبایی خود لذت ببرید.

شعار خانومی: زیبا و سرزنده باش به خاطر خودت

فروشگاه اینترنتی خانومی   فعالیت خود را در سال 1392 آغاز کرده است و با فروش اینترنتی مجموعه کاملی از بهترین های لوازم آرایشی بهداشتی شامل بهترین مارک های لوازم آرایشی، بهترین مارک های کرم پودر و پنکک، کانسیلر و رژ گونه، انواع  ریمل و خط چشم، بهترین مارک های رژ لب و خط لب، محصولات آرایش بدن و تاتو، هم چنین بهترین مارک های محصولات مراقبت پوست شامل انواع کرم مرطوب کننده و آبرسان، کرم ضد آفتاب، ضد لک و روشن کننده، ضد چروک، لیفت و سفت کننده و انواع ماسک، محصولات مراقبت دور چشم شامل بهترین مارک های کرم ضد پف و تیرگی دور چشم، ضد چروک و مرطوب کننده، محصولات مراقبت مو شامل مجموعه کاملی از بهترین برندهای شامپو، نرم کننده و حالت دهنده، ماسک، اسپری، سرم و تونیک مو، و همچنین مجموعه بی نظیری از عطر و ادکلن زنانه و مردانه اصل امکان خرید اینترنتی را فراهم می آورد تا به سهولت، کالاهای مورد نظر خود را از بهترین برندهای لوازم آرایشی بهداشتی شامل لورال، میبلین، گارنیر، بورژوا، اسنس، آرت دکو، بیو، بیودرما، نوروا، ویشی، لیراک و ده ها برند مطرح دنیا تهیه نموده و با اطمینان از اصالت کالا و بهترین قیمت، از  خرید اینترنتی خود لذت ببرید.
لازم به تاکید است کلیه واردکنندگان و تولیدکنندگان کالاهای عرضه شده در فروشگاه خانومی موظف به ارائه پروانه بهداشتی ورود یا ساخت از وزارت بهداشت و نصب آن روی کالاهای ارائه شده می باشند و درصورتی که کالا بدون پروانه بهداشت برای شما ارسال گردید فورا واحد پشتیبانی مشتریان خانومی به شماره 02179186000 را در جریان قراردهید تا اقدامات لازم برای تعویض محصول را انجام دهند

فروشگاه پوشاک: بانی مد

مرکز خرید آنلاین بانی‌مد فعالیت خود را در زمین? پوشاک به‌صورت تخصصی از سال 1393 آغاز نمود و طی این سال‌ها توانسته ضمن همکاری با بیش از 400 برند ایرانی و بین‌المللی، در مسیر بهبود تجرب? خرید آنلاین پوشاک در ایران گام بردارد. مهم‌ترین رسالت بانی‌مد بهبود کیفیت سبک زندگی است که رضایت اکثریت مشتریان گرامی از این فروشگاه اینترنتی گواهی بر این ادعاست؛ رضایتی که پشتوانه‌ای استوار برای تحقق دیگر اهداف بلندمدت بانی‌مد است.
حضور موفق بانی‌مد طی سال‌های اخیر در صنعت پوشاک، بر اساس بازاریابی مبتنی بر سلایق و فرهنگ پوشاک ایرانیان شکل‌ گرفته است. این موفقیت سبب شده تا برترین برندهای بازار ایران و جهان که ازنظر کیفیت و خدمات با استانداردهای بانی مد انطباق دارند، خواستار همکاری با بانی‌مد باشند و پس از شروع همکاری، همواره برترین کالاهای خود را با بهترین قیمت در این فروشگاه عرضه کنند.
برندهایی مانند جین وست، جوتی جینز، ال سی وایکیکی، کوتون، ال سی من، چرم مشهد، درسا، دلسی، مارال چرم، ان بی بی، ال آر سی، هالیدی، کاسیو، زیبو، آلشپرت، اسپریت، پنتی، سوپردرای، لایکو، ریباک، عصرجدید، چرم کروکو، دنیلی، مل اند موژ، کروم، رکسونا، مون بلان، ناریان، دیور، شانل، ورساچه، بولگاری، کلوین کلاین، سرژه، بربری، ایوروشه، دیویدوف، ساکونی، لالیک، لانکوم، آر ان اس، جامه پوش آرا، پیانو، شیفر، رامکات، هوگرو، جاست کاوالی، اونلی، آروما، چرچیلز، آوا، ورو مدا، مای، برندس، بالنو و... 
محصولات ارائه‌شده توسط بانی مد در بخش پوشاک زنانه شامل تاپ و تیشرت، شومیز و بلوز، دامن، لباس مجلسی، کت و کاپشن، پلیور و ژاکت، سویشرت، شلوار کتان، شلوارک، تونیک، مانتو، شلوار جین، کیف و کفش و در پوشاک مردانه شامل پیراهن، پلیور، تیشرت، سویشرت، کت و کاپشن، شلوار جین، شلوار کتان، شلوارک، لباس زیر، کیف و کفش و لباس دخترانه شامل تیشرت، کاپشن، شلوار، پلیور، کفش، پیراهن، لباس شنا، اکسسوری و در گروه لباس پسرانه شامل پیراهن، تیشرت، کاپشن، شلوار، لباس شنا، پلیور و در گروه اکسسوری کلاه، دستکش، شال گردن، صندل، جوراب، چتر، ساعت، شال و روسری، زیورآلات و در گروه زیبایی و سلامت شامل عطر و ادکلن و لوازم آرایشی است. همچنین امکان خرید نوشت‌افزار، لباس اورسایز، لوازم خانه و آشپزخانه، کالای خواب، اسباب‌بازی و مواد غذایی نفیس در بانی‌مد وجود دارد.

فروشگاه لوازم جانبی موبایل : موب خرید

فروشگاه اینترنتی موب خرید، یکی از پیشتازان و بروزترین عرضه کنندگان لوازم جانبی در ایران می باشد که روزانه چندین محصول جدید به فروشگاه اضافه می کند. پس از ورود هر اسمارت فون جدید در ایران، موب خرید جزو اولین فروشگاه هایی می باشد که لوازم جانبی آن را به صورت کاملا تخصصی عرضه می نماید.

هسته مرکزی موب خرید در شهرستان شیراز واقع شده زیرا این شهر به بنادر بزرگ و اصلی ایران مجاورت داشته و یکی از شاهراه های ایران محسوب می شود. در نتیجه این فروشگاه یک روند بسیار سریع در تأمین کالا و ارسال برای مشتریان دارد. 

اولویت ما همیشه با مشتریان عزیز تهرانی می باشد. تمامی سفارشات تهران طی 24 ساعت به دست خریدار خواهد رسید. 

فروشگاه موب خرید که فعالیت تخصصی خود را از مهر ماه سال 1394 در زمینه عرضه انواع قاب گوشی آغاز نموده، یکی از بزرگترین تأمین کننده های برند های لوازم جانبی نظیر؛ GKK , Nillkin LDNIO , Earldom , WK Design , VODEX , REMAX , SPIGEN , Hiska , JOYROOM و ده ها برند معتبر دیگر می باشد. هم اکنون زمنیه فعالیت تخصصی این فرشگاه؛ قاب گوشی، محافظ صفحه نمایش، باتری، کابل، شارژر فندکی، هندزفری و هدست، شارژر دیواری و… می باشد.

همواره فروش محصولات خاص و تک و فروش ویژه محصولات موجود در بازار، دو رسالت اصلی موب خرید می باشند.

موب خرید از جمله معدود فروشگاه هایی است که به صورت تخصصی در زمینه قاب گوشی، باتری، محافظ نمایشگر فعالیت دارد که فعالیت این مجموعه همواره به محصولات اوریجینال و خاص می باشد. فروشگاه ما پس از گذشت 6 ماه از آغاز فعالیت خود محبوبیت بسیاری در فضای مجازی (مانند اینستاگرام) پیدا کرد و همواره اولویت کار ما، رضایت مشتریان می باشد. برند موب خرید هم اکنون با فعالیت تخصصی و واردات مستقیم به دنبال متنوع تر کردن محصولات خود می باشد تا مشتریان بیشتری جذب کند.

 

این مجموعه با همکاری تیم تخصصی تبلیغات و کسب و کار های اینترنتی با مدیریت علیرضا شریفی شولی که به عنوان  موسس برند موب خرید می باشد، شکل گرفته است.

هم اکنون تمام حقوق مادی این مجموعه متعلق به علیرضا شریفی شولی می باشد.

 

فروشگاه عینک: لوناتو

از علاقه به عینک شروع شد. مادوست داشتیم عینک بخریم ولی نمیدونستیم کدوم برند یا مدل خوبه. یا اینکه اصلا کدوم برند بهتره. جالبه که یک عینک در مغازه‌های مختلف قیمت متفاوتی داشت. حتا عینکها با هم تفاوت قیمتهای زیادی هم داشتن. خلاصه یه سری سوال تو ذهنمون بود که جوابی نداشت. اینترنت رو چک کردیم و دیدیم تو دنیا هم این مشکلو خیلیا دارن و یه سری آدم سعی کردن در جاهای مختلف دنیا راه‌‌های متفاوتی رو برای حل اون پیشنهاد بدن. اینجا بود که ما دیدیم تو ایران هم جای یه لوناتو خالیه.

چشم انداز

چشم‌اندازمان این است انتخاب اول مشتری و رهبر بازار لنز و عینک در خاورمیانه باشیم.

ماموریت

لوناتو باید در هر کتگوری بهترین روش خرید و خدمات رو ارائه کنه. سرویسی که از رقبا فاصله داشته باشه و مشتری جایگزینی برای اون نتونه پیدا کنه.