سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کابل مغناطیسی Yookie CB4 Magnetic cable

همواره تلفن‌های هوشمند و هدست‌ها به کابل‌های شارژ نیاز دارند که با دریافت انرژی، باتری خود را شارژ کرده و مجدد قابل استفاده باشند؛ از این رو حضور این کابل‌ها بسیار مهم و ضروری است؛ به گونه ای که اگر کابل شارژ کاربر خراب شود، دیگر هیچکدام از لوازم الکترونیکی و هوشمند آن‌ها قابل استفاده نیست. کابل مغناطیسی Yookie CB4 Magnetic cable از تولیدات شرکت یوکی چین بوده که اقداماتی همچون شارژ و انتقال داده را انجام می‌دهد. ویژگی‌های این محصول به قدری جذاب و کاربردی است که پیشنهاد می دهیم در ادامه با ما همراه باشید.

نگاهی کلی به کابل مغناطیسی Yookie CB4 Magnetic cable

یکی از قدیمی‌ترین انواع شارژرها، کابل‌های شارژ مغناطیسی بوده که تولید کنندگان همواره در پی ارتقاء کیفیت آن‌ها هستند. کابل مغناطیسی CB4 از تولیدات شرکت یوکی چین محسوب می‌شود که با 3 سری مخصوص خود برای تمامی دستگاه‌های هوشمند قابل استفاده است. همراه داشتن یکی از این کابل‌های مغناطیسی به شما کمک می‌کند که اگر سوکت گوشی‌تان خراب شود و دیگر شارژر آن قابل استفاده نباشد، به راحتی یک سر این کابل مغناطیسی را به سر پورت شارژ تلفن همراه‌تان وصل کرده و سر دیگر را به سوکت شارژ متصل کنید. کابل یو اس بی Yookie CB4 Magnetic cable به دلیل انعطاف بالایی که دارد، پیچ نخورده و کاربران را به دردسر نمی‌اندازد. در ادامه به ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد این محصول اشاره می‌کنیم. قاب گوشی Poco F4 GT

ارگونومی و طراحی ظاهری در کابل مغناطیسی Yookie CB4 Magnetic cable

یکی از دلایلی که کاربران به استفاده از این کابل روی آورده‌اند، طراحی زیبا و جوان‌پسند آن است. این محصول به گونه‌ای طراحی شده که با سیم قرمز رنگ خود، تفاوت محسوسی را با دیگر کابل‌ها ایجاد می‌کند. همچنین مواد اولیه استفاده شده در این کابل باعث نرمی و انعطاف‌پذیری بیشتر آن می‌شود. در واقع یک نوار نایلونی به دور کابل پیچیده شده که بافت آن را نرم کرده و از پیچ‌خوردگی کابل جلوگیری می‌کند. به طور کلی Yookie CB4 Magnetic cable مغناطیسی طراحی شده است؛ یعنی سر کابلی که به گوشی متصل می‌گردد، دارای آهن رباست و به کمک سه سوکت مختلفی که در بسته بندی خود دارد، به هر نوع تلفن همراهی متصل می‌شود و به راحتی باتری آن را شارژ می‌کند. این موضوع به کاربری آسان آن نیز می‌انجامد.

برخورداری از 3 کانکتور مختلف

این محصول دارای 3 کانکتور شارژ مختلف نظیر Micro / IPH / Type-C است که به راحتی هر نوع تلفن همراه و تبلتی را شارژ می‌کند و دیگر نیازی به خرید محصول یا کابل دیگری نیست. همچنین سری‌های مغناطیسی این کابل منحصر به فرد، در برابر رطوبت و زنگ‌زدگی مقاوم بوده؛ از این رو نسبت به دیگر محصولات مشابه ماندگاری بیشتری دارند. به طور کلی Yookie CB4 Magnetic cable با هر یک از دستگاه‌های هوشمند، درگاه پورت و هر سیستم عاملی سازگاری دارد. بنابراین اگر کاربران گوشی‌های همراه مختلفی دارند کهبه درگاه‌های پورت متفاوتی مجهزند، به راحتی قادر به استفاده از این محصول هستند.

مجهز به چراغ نشانگر LED

یکی از ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد این محصول، برخورداری از چراغ نشانگر LED است. زمانی که کابل را به تلفن همراه خود یا دیگر ابزارهای هوشمندتان وصل می‌کنید، ابتدا چراغ قرمز بوده که نشان دهنده دریافت شارژ توسط موبایل کاربر است و زمانی که چراغ به رنگ سفید در‌می‌آید، یعنی شارژ کامل شده و به راحتی قادر به قطع جریان هستید.

بدون گره و پیچ خوردگی

موارد اولیه به کار رفته در کابل مغناطیسی Yookie CB4 Magnetic cable مرغوب و باکیفیت هستند؛ به طوری که به راحتی سیم قابل چرخش بوده و انعطاف بالایی دارد. همچنین به هیچ وجه سیم‌ها به یکدیگر گره نخورده و کاربر را به دردسر نمی‌اندازند. این ویژگی به محبوبیت کابل شرکت یوکی افزوده است. قاب گوشی Honor 50 Lite

قابلیت شارژ سریع

یکی از مزایای کابل منحصر به فرد شرکت یوکی چین، بهره‌مندی از سیستم شارژ سریع دستگاه‌های هوشمند است. این ویژگی به کاربرانی که عجله دارند و در پی شارژ سریع تلفن همراه خود هستند، کمک کرده که در کمترین زمان ممکن گوشی خود را شارژ کنند.

سخن آخر

همواره داشتن یک کابل با‌کیفیت باعث رضایت کاربران می‌شود. کابل Yookie CB4 Magnetic cable به طور مغناطیسی طراحی شده که این موضوع باعث کاربری آسان آن شده است. این کابل به دلیل مرغوبیت بالای مواد اولیه آن، گره نمی‌خورد و همواره سالم می‌ماند. کابل CB4 دارای 3 کانکتور مختلف است که با تمامی لوازم هوشمند خود را وفق داده و با تلفن همراه‌های مختلف سازگاری دارد. اگر مایل به خرید این محصول از فروشگاه اینترنتی موب‌خرید هستید، پیشنهاد می‌دهیم در خرید خود شک نکنید؛ زیرا این محصول با مناسب‌ترین قیمت و با بهره‌مندی از گارانتی این فروشگاه به مشتریان عزیز عرضه می‌شود.

کلمه کلیدی: Yookie CB4 Magnetic cable

برند: Yookie

مدل: CB4 Magnetic cable

دارای قابلیت شارژ سریع

عملکرد: شارژر مغناطیسی و انتقال داده

طول کابل: 1 متر

وزن کابل: 19.5 گرم

بهره‌مندی از 3 کانکتور شارژ مختلف Micro / IPH / Type-C

جریان خروجی: 2.4 آمپر

Buy price Yookie CB4 Magnetic cable خرید هندزفری بلوتوثی

کابل مغناطیسی Yookie مدل CB4 Magnetic cable مجهز به چراغ نشانگر LED

منبع: mobkharid