سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یکی از بهترین کابل های میکرو یو اس بی

کابل شارژ و دیتا WUW X118

آیا از ضررهای استفاده از کابل‌ های بی‌کیفیت اطلاع دارید؟ امروزه به دلیل استفاده فراوان از گوشی‌ های همراه و تمام گجت‌های هوشمند مجهز به پورت میکرو و یو اس بی، کابل‌های شارژ بی‌کیفیت زیادی بازار را فراگرفته است. این موضوع در حالی است که مواد اولیه به کار رفته در شارژر در سالم ماندن گوشی همراه شما تاثیرگذار است. در ادامه قصد داریم محصولی را از کمپانی دبیلو یو دبیلو معرفی کنیم که نه تنها در ظاهر زیبایی بسیاری برخوردار است؛ بلکه در فناوری داخلی نیز به راحتی به گوشی یا گجت دارای پورت میکرو متصل شده و عمل شارژ گوشی یا انتقال داده را به خوبی انجام می‌دهد. این کابل شارژ و دیتا WUW X118 نام دارد و به همراه گارد گوشی به راحتی قابل استفاده می باشد.

نگاهی کلی به کابل تبدیل USB به microUSB WUW X118

کمپانی WUW دبلیو یو دبلیو در زمینه محصولات جانبی گوشی همراه از سال 2000 در هنگ کنگ چین فعالیت می‌کند. محصولات این کمپانی از کیفیت خوبی برخوردار است؛ به گونه‌ای که شرکت مذکور در طی سالیان فعالیت خود در سطح آسیا محبوبت بسیاری کسب کرده‌است. از جمله محصولات دیگر این کمپانی شامل کابل شارژ تایپ C، کابل شارژ لایتنینگ، انواع شارژر، پاور بانک، اسپیکر و غیره هستند.

کابل شارژ و دیتا WUW X118 جهت تامین شارژ و انتقال داده در گوشی‌های مجهز به پورت میکرو یو اس بی استفاده می‌شود. گوشی‌های اندرویدی و اکثر گجت‌های هوشمند وایرلس اغلب از این پورت بهره می‌برند. در ساخت این کابل از مواد اولیه مرغوب استفاده شده است، با این حال قیمت مقرون به صرفه‌ای دارد. یک طرف کابل دارای پورت microUSB و طرف دیگر پورت USB دارد. کایل شارژ در صورتی که به همراه گارد گوشی پوکو X3 استفاده شود بهتر است.

ارگونومی و طراحی ظاهری در کابل شارژ WUW X118

همانطور که از ظاهر کابل در عکس پیداست، این محصول در نهایت زیبایی و ظرافت طراحی شده است؛ اما علاوه بر زیبایی ظاهری از استحکام مناسب نیز برخوردار است (مانند گارد های گوشی موبایل). در تولید این محصول از PVC بهره برده‌اند که علاوه بر مقاومت بسیار بالا، با انسان و طبیعت سازگار بوده و ضرری ندارد. استحکام کابل شارژ X118 به گونه‌ای است که در مقابل کشش، پیچ خوردن و خم شدن دچار قطعی نمی‌شود. طول کابل نه آنقدر بلند است که فضای زیادی را اشغال کند و نه آنقدر کوتاه که شما در استفاده از آن دچار سختی شوید. طول این کابل متناسب با استاندارد و یک متر است. کانکتور‌های دستگاه نیز از مواد اولیه درجه یک تهیه شده که مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار دارد و از قطعی سیم در این ناحیه حساس جلوگیری می‌کند. این محصول را در رنگ سفید می توانید تهیه کنید.

شدت جریان کابل شارژ و دیتا

برخی از مردم بر این باورند که آداپتور در شارژ شدن سریع گوشی موثر است اما بر خلاف قاب موبایل؛ در حالی که کارشناسان باور دیگری دارند. آن‌ها معتقدند علاوه بر آداپتور، سرعت شارژ بالا به فناوری‌های موجود در کابل بستگی دارد. شدت جریان، جنس و نوع پورت‌ها در سرعت شارژ و انتقال داده‌ها تاثیر دارد. کابل شارژ WUW X118 دارای شدت جریان 2.4 آمپر است که موجب سرعت بالایی در تامین انرژی دستگاه‌های هوشمند می‌شود. همچنین پورت یو اس بی آن نیز از سرعت مناسبی در شارژ و انتقال داده برخوردار است که اطلاعات شما را در کوتاه‌ترین زمان بین دستگاه‌های مختلف مبادله می‌کند.

سخن آخر

با خرید کابل شارژ و دیتا WUW X118 مجموعه‌ای از ویژگی‌های مثبت در اختیار شما قرار می‌گیرد؛ سرعت انتقال بالا، استحکام و فناوری مناسب این محصول محبوبیت بسیاری برای آن ایجاد کرده است. در نظر داشته باشید برای سالم ماندن گوشی همراه و دیگر گجت‌های هوشمند خود باید از کابل‌های شارژ یک برند معتبر استفاده کنید. موب خرید این محصول را به افرادی که گوشی همراه آن‌ها مجهز به پورت microUSB است، پیشنهاد می‌دهد.