سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یکی از بهترین پاور بانک ها با ظرفیت 10000

زندگی در عصر دیجیتال وابسته به گجت‌های الکترونیکی است که نقش مهمی در زندگی ما بازی می‌کنند. با پیشرفت تکنولوژی انواع هدفون‌ها، اسپیکرها و گجت‌های وایرلس جایگزین مدل‌های قدیمی‌تر شده و برای تامین انرژی باتری خود نیاز به منبع دارند. بنابراین تنها به کمک منابع انرژی همراه می‌توان از دستگاه‌های خود استفاده کرد. برای شارژ دستگاه‌ها در هر شرایطی خرید یک پاوربانک قدرتمند و مرغوب شما را از نگرانی تخلیه شارژ گجت می‌رهاند. در این بخش می‌خواهیم با یکی از نمونه‌های باکیفیت در این زمینه آشنا شویم که از تولیدات برند معتبر شیائومی است و با نام Xiaomi PLM13ZM شناخته می‌شود.

نگاهی کلی به پاوربانک Xiaomi PLM13ZM شیائومی

شیائومی Xiaomi برندی معتبر و جهانی است که از سال 2010 در زمینه تولید گوشی‌های هوشمند فعالیت خود را آغاز کرد. پس از موفقیت در تولید انواع گوشی‌های هوشمند، این کمپانی انواع محصولات جانبی گوشی‌های همراه را تولید کرده و با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز دنیا محصولاتی مرغوب روانه بازار کرد. شهرت جهانی این برند به دلیل کیفیت بالای محصولات در کنار قیمت مقرون به صرفه آن‌ها است.

پاوربانک Xiaomi PLM13ZM از محصولات مرغوب این کمپانی است که به دو پورت ورودی و دو پورت خروجی مجهز شده است. امکان شارژ انواع دستگاه‌های وایرلس با این محصول فراهم بوده و به کمک فناوری محافظتی، ولتاژ خروجی را تنظیم کرده و از گجت‌های الکترونیک شما مراقبت می‌کند. علاوه بر این به تکنولوژی شارژ سریع QC3.0 مجهز شده که انواع دستگاه‌ها را در مدت زمان کوتاهی شارژ می‌کند. بدنه مقاوم پاوربانک آن را در برابر ضربه و فشار مقاوم کرده و ابعاد کوچک این محصول، امکان حمل و نقل و جابجایی را فراهم می‌کند.

طراحی و ارگونومی هوشمندانه در Xiaomi PLM13ZM

بدنه پاور بانک شیائومی Mi Power Bank 3  از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده که در برابر ضربه و فشار کاملا مقاوم است. این بدنه مقاوم باعث شده وزن محصول نزدیک به 450 گرم بود و با ابعاد 14.7.8 × 73.9 × 15.3 میلی‌متر به راحتی در کیف یا جیب شما جای گیرد. این محصول در دو رنگ مشکی و سفید به بازار عرضه شده است.

روی بدنه پاوربانک 4 پورت به چشم می‌خورد که پورت‌های microUSB و USB-C از نوع ورودی بوده و برای شارژ خود دستگاه به کار می‌روند. در کنار آن‌ها دو پورت خروجی نیز وجود دارد. دکمه پاور به همراه 4 چراغ راهنمای LED نیز همچون سایر پاوربانک‌های شیائومی دیده می‌شود. زمانی که چراغ، حالت چشمک زن داشته باشد دستگاه نیاز به شارژ دارد. دکمه پاور نیز امکان تنظیم ولتاژ برای شارژ گجت‌های کوچک‌تر را فراهم می‌کند. با دوبار ضربه روی دکمه پاور شدت جریان برای شارژ دستبند یا ساعت‌های هوشمند تنظیم می‌شود.

پورت‌های ورودی و خروجی پاوربانک شیائومی Mi Power Bank 3

پاوربانک Xiaomi Power bank PLM13ZM دارای دو پورت ورودی از نوع USB-A بوده که به طور همزمان 2 دستگاه را با ولتاژ 5.1 ولت و شدت جریان 2.6 آمپر شارژ می‌کند. در صورت استفاده از یک پورت خروجی امکان استفاده از فناوری شارژ سریع نیز وجود دارد. پورت‌های ورودی از دو نوع USB-C و microUSB هستند. در صورت استفاده از کابل تایپ C پاوربانک در مدت زمان 4 ساعت به طور کامل شارژ خواهد شد. وجود دو نوع پورت ورودی نیز امکان استفاده از دستگاه را آسان‌تر کرده است.

مجهز به فناوری شارژ سریع QC3.0 و MultiProtect

فناوری شارژ سریع Quick Charge3.0 که توسط شرکت کوالکام عرضه شده و وابسته به سخت افزارهای مخصوصی است در پاوربانک Xiaomi PLM13ZM تعبیه شده است. به واسطه این فناوری شارژ دستگاه‌های هوشمند در مدت زمان کمتری انجام می‌شود. علاوه بر این به لطف فناوری‌های محافظتی محصول، توان خروجی پاوربانک به صورت اتوماتیک مطابق با مقاومت دستگاه‌های دیجیتالی تنظیم شده و نیاز نیست نگران سلامت باتری دستگاه‌های خود باشید.

کلام آخر

خرید پاوربانک Xiaomi PLM13ZM امکان تامین انرژی دستگاه‌های شما را در مدت زمان کوتاهی فراهم می‌کند. موب خرید پیشنهاد می‌کند برای تهیه شارژر همراه با کیفیت و کارآمد، این محصول را از دست ندهید.